dimecres, 17 de març del 2010

LA MEVA HISTÒRIA


Reflexions

M'ha agradat molt fer aquest treball perquè m'ha fet pensar i aprendre moltes coses que no sabia de la meva família i de com ha anat canviant tot en un segle i mig, més o menys.

M'ha costat molt trobar les fotos, perquè com havia mort el meu avi, la meva àvia no havia tornat a casa seva i em feia pena demanar-ho i vaig esperar que la meva mare hi pogués anar un dia a recollir algunes fotos antigues.

Ha estat divertit fer les entrevist encara que costava una mica ja que alguns familiars no recordaven dates de naixement i cognoms d'alguns dels meus avantpassats, però per sort algunes persones de la meva família tenen molt bona memòria i m'han ajudat molt.

M'agradava sentir les històries de les persones de la nostra família. Jo, ara en conec moltes, sobretot de la meva família materna, perquè vaig al poble des de petit. Per altre part m'hagués agradat seguir l'arbre genealògic posant els cosins de la meva mare, els seus fills... També fa llàstima veure com van morint les persones de l'edat dels meus avis, com els tiets de la meva mare.

I per acabar dir que em va agradar molt llegir les llibretes de l'escola bressol de quan era petit perquè no recordava coses i volia escriure la meva història i em van ajudar. És una sort tenir diaris escrits i fotos de la teva vida per poder saber com eres i les coses que feies. Per tot això m'agrada aquest treball.

Carlos Vázquez
6è de primària.